Agjencia Zhurnal.mk.

Ekonomia gri dhe gjetja e stafit të duhur mbeten një sfidë për e-tregtinë

Shkup, 11 nëntor – Ekonomia gri në e-tregtinë, gjetja e kuadrove të përshtatshme, si dhe ruajtja e nivelit të çmimeve si vitet e kaluara dhe ulja e kërkesës, janë sfidat më të mëdha me të cilat përballen e-tregtarët.

 

Kryetarja e Shoqatës për e-tregti Nina Angelovska para fillimit të edicionit të pestë të konferencës për e-tregti të mbajtur nën moton “E-commerce: Accelerate!!” deklaroi se ekonomia gri mbetet sfidë për e-tregtarët dhe se më së shpeshti manifestohet përmes porosive në “Fejsbuk” dhe “Instagram” për të cilat blerësit nuk marrin kupon fiskal dhe institucionet kanë kapacitete të dobëta për ta monitoruar dhe rregulluar këtë.

“Kur bëhet fjalë për zbatimin dhe ngritjen e kapaciteteve, ne gjithmonë ecim mjaft ngadalë. Për sa i përket shifrave, ekonomia gri dhe në nivel global, sa më e vështirë të shtypet, aq më e vështirë është të matet. Ne e dimë se shifrat e përgjithshme për ekonominë e përgjithshme gri në vend janë mjaft shqetësuese, këtu përfshihet ekonomia gri në tregun e punës dhe ekonomia gri në shitje dhe në të gjitha fushat, tha Angelovska, duke shtuar se blerësit duhet të jenë të vetëdijshëm se askush nuk i mbron nëse nuk mbrojnë veten dhe e dinë se nga po blejnë.

Lidhur me konferencën e sotme, Angelovska theksoi se ky është edicioni më i madh deri më tani, me mbi 600 pjesëmarrës.

“Çdo vit i kushtojmë vëmendje përmbajtjes cilësore dhe një agjende apo programi që përshtatet sipas nevojave të tregut. Këtë vit, tema është “E-commerce: Accelerate!”, sepse sipas analizës vjetore të përgatitur nga Shoqata e E-tregti, Maqedonia e Veriut dhe vendet e rajonit po bëjnë përparim.

“Sigurisht, pandemia nxiti një përshpejtim të konsiderueshëm të asaj rritjeje, por pyetja është nëse është e mjaftueshme. Përgjigja, sipas të dhënave që shohim, është se ritmi i zhvillimit nuk është i mjaftueshëm, gjegjësisht duhet përshpejtim”, tha Angelovska.

Qëllimi, siç theksoi ai, është të kemi sukses në përshpejtimin e zhvillimit dhe afrimin me vendet e zhvilluara evropiane, pasi për momentin, siç informon ai, pothuajse në të gjitha grafikët sipas të gjithë treguesve përkatës për tregtinë elektronike, ky vend dhe vendet e rajonit janë pothuajse në fund.

“Ne jemi në krye vetëm kur bëhet fjalë për disa aktivitete në internet, si telefonata, video thirrje, përdorimi i rrjeteve sociale. Analiza ka njohuri dhe fakte interesante për atë se si është blerësi maqedonas, çfarë blen, cili është potenciali për zhvillim, dhe sot në konferencë do të flasim se si bizneset inkurajojnë ndryshimin e zakoneve të konsumatorëve. Ne do të shikojmë situatën në rajon dhe kemi katër pista kryesore që përfshijnë dhënien e prezantimeve dhe shkëmbimin e përvojës nga 32 folës që vijnë nga dhjetë vende, duke përfshirë përfaqësues nga “Gugëll” dhe “TikTok”, përfundoi Angelovska.

Related posts

Shënim i Ditës botërore të Leukemisë kronike mieloide

Z.H

Njoftim për personat me aftësi të kufizuara lidhur me parkimin

Z.H

Mickoski: Po punojmë për shumicë të re por kujdesemi të mos del një Kastriot tjetër

Z.H

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More