Agjencia Zhurnal.mk.

YouTube Shorts, një konkurrent i TikTok

Konkurrenti i Google për TikTok, forma e shkurtër e videos YouTube Shorts, është prezantuar globalisht dhe tani përdoruesit e YouTube mund të përdorin këtë shërbim të ri video, shërbimin e kompanisë, pothuajse kudo në botë.

Shërbimi Shorts u nis për herë të parë në Indi vitin e kaluar, përpara se të zgjerohej në rreth 26 vende, përfshirë Shtetet e Bashkuara dhe Mbretërinë e Bashkuar. Pantallonat e shkurtra të YouTube, e cila është ende në beta, tani do të jenë në dispozicion “në më shumë se 100 vende të botës ku YouTube është gjithashtu i disponueshëm”.

YouTube Shorts po përpiqet të arrijë TikTok për t’u bërë zgjedhja e parë për përdoruesit në të gjithë botën kur bëhet fjalë për video të shkurtra, raporton theverge.

Tani përqendrimi në zgjerimin e YouTube është pikërisht në videot e shkurtra, dhe së fundmi shtoi aftësinë që krijuesit e shkurtër të marrin pjesë audio nga videot më të gjata të YouTube. Është pohuar gjithashtu se po hetohen mënyra që lidhjet nga klipet e shkurtra të çojnë në video në YouTube nga të cilat merren pjesë të muzikës.

Ironikisht, ndërsa YouTube përpiqet të imitojë formatin e TikTok, TikTok po eksperimenton me formate që janë më afër fokusit tradicional të YouTube. Kohët e fundit është trefishuar gjatësia maksimale e videos në tre minuta për të gjithë dhe ngadalë po fut aplikacione në platformat televizive si Android TV dhe Fire TV.

Related posts

iPhone 14 thuhet se do të vijë me një kamerë të përparme më të mirë

D V

Hakeri riktheu kripto-portofolin që kapte vlerën e mbi dy milionë dollarëve, pasi pronari i saj kishte harruar fjalëkalimin

D V

Drejtori ekzekutiv i Amazon thotë se më shumë pushime nga puna do të ndodhin në 2023

Lea Muslija

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More