Agjencia Zhurnal.mk.

Transporti rrugor dhe hekurudhor ka zhvilluar zonat me të vështira malore

Gjatë dhjetë vjetëve, populli kinez ka zhvilluar transportin në zonat me mjedis të ashpër e që dukeshin të paarritshme, duke hapur shumë rrugë e duke ndërtuar shumë ura dhe duke ndryshuar kështu jetën e njerëzve.

 

Në shtatë vjetët e fundit, 17 stacione hekurudhe u ndërtuan rreth lumit Brahmaputra në Tibetin e Kinës. Lartësia mesatare e këtyre stacioneve mbi nivelin e detit është më shumë se 3500 metra. Hekurudha e Lalinit e lidhur prej tyre e kalon lumin 16 herë, duke e futur Tibetin në “Epokën e trenit me njësi të shumëfishtë elektrike”.

Gjatë dhjetë vjetëve të fundit ndërtimi i rrjetit të transportit po përshpejtohet. Në shkretëtirën e madhe të Gobit, qarku i parë hekurudhor në shkretëtirë në botë, me një gjatësi prej 2 712 kilometrash, rrethon shkretëtirën Taklimakan. Rëra fluturuese e Gobit nuk është më pengesë për të udhëtuar. Guizhou, që është i famshëm për format e tij karstike, ka rreth 20 000 ura të llojeve të ndryshme dhe është bërë një “rrafshnaltë me shpejtësi të lartë”. Guizhou do të bëhet provinca e parë në perëndim të Kinës me lidhje hekurudhore të shpejtësisë së lartë ndërmjet qyteteve e konteve dhe rrugë të shpejta ndërmjet konteve. Më shumë se 50 000 fshatra janë lidhur me autobus. Gjatësia e hekurudhave në pjesën perëndimore të Kinës i ka kaluar 60 000 kilometrat, duke përbërë 40 % të gjatësisë së përgjithshme në shkallë vendi.

Related posts

Edhe të rinjtë e vaksinuar shtrohen në spitale, megjithatë vaksina është efektive

D V

Ukraina i bën thirrje NATO-s të marrë masa parandaluese ndaj Moskës

D V

Fluturakja supersonike që udhëtimin New York-Londër e realizon për më pak se një orë

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More