Agjencia Zhurnal.mk.

Si të ushtroni jashtë në mënyrë të sigurt kur është nxehtë?

Nuk ka asgjë si një stërvitje në ajër të freskët dhe peizazh të ndryshueshëm. Por kur temperaturat rriten, kini kujdes.

 

Ushtrimet në mot të nxehtë stresojnë trupin tuaj, veçanërisht nëse lagështia është e lartë. Nëse nuk merrni masat e duhura paraprake, në të vërtetë mund të jetë e rrezikshme dhe potencialisht vdekjeprurëse, shkruan CNN, përcjell Klankosova.tv.

Nëse po planifikoni të ushtroni jashtë kur temperaturat janë të larta, mbani në mend këto këshilla.

Shikoni kohën

Ju mund të pëlqeni të ushtroni gjatë orës së mesditës, por kjo është një kohë e tmerrshme për të dalë jashtë kur është nxehtë. Pavarësisht nga klima në të cilën jeni, caktoni stërvitjet tuaja herët në mëngjes ose në mbrëmje, kur nxehtësia dhe nivelet e ozonit janë më të ulëta. Dhe me patjetër mos dilni midis orës 10 të mëngjesit dhe 3 të pasdites, kur dielli është lart, dhe temperaturat janë në kulmin e tyre.

Dije nivelin e rrezikut

Faktorët e rrezikut për sëmundje të lidhura me nxehtësinë përfshijnë moshën (4 vjeç dhe nën dhe 65+). Nëse vuani nga mbipesha, presioni i lartë i gjakut, sëmundjet e zemrës, sëmundjet mendore, diabeti dhe përdorimi i ilaçeve dhe alkoolit me recetë duhet t’i dini kufijtë deri në cfarë temperature mund të ushtroni.

Vishuni përshtatshëm

Vishni rroba të lirshme dhe me ngjyra të lehta. Shtoni një kapele të lehtë, me buzë të gjerë dhe syze dielli, nëse është e mundur. Mos harroni kremin kundër diellit – të cilin duhet ta rivendosni rregullisht – pasi një djegie nga dielli mund të jetë dehidratuese, plus që pengon aftësinë e trupit tuaj për tu qetësuar.

Ambientohuni në nxehtësi

Ashtu si keni nevojë për të ambientuar trupin tuaj në një lartësi më të lartë, ju gjithashtu duhet të ndihmoni trupin tuaj të përshtatet me nxehtësinë, veçanërisht nëse normalisht ushtroni në ambiente të mbyllura ose në mot më të freskët.

Qëndroni të hidratuar

Të qenit i hidratuar mirë është thelbësore për të parandaluar sëmundjen e nxehtësisë, pavarësisht nëse jeni duke ushtruar jashtë apo  brenda. Rekomandohet të pini tetë ujë çdo 15 deri në 20 minuta kur jeni jashtë në nxehtësi.

Njihni shenjat e shqetësimit nga nxehtësia

Simptomat e sëmundjes së lidhur me nxehtësinë përfshijnë ngërçe muskulore, të përziera ose të vjella, dobësi, lodhje, dhimbje koke, djersitje të tepruar, marramendje, konfuzion, nervozizëm, probleme vizuale dhe rrahje të zemrës. Nëse përjetoni ndonjë nga këto, ndaloni së ushtruari menjëherë, dilni nga nxehtësia dhe hidratojuni. Pasi të bini në hije dhe të pini ujë, lagni një peshqir dhe vendoseni në qafë, ballë dhe nënsqetull. Nëse nuk ndiheni më mirë pas 20 minutash, drejtojuni kujdesit urgjent.

Related posts

Nis më 23 Tetor/ Muaji i Akrepit do të jetë i errët për këto tre shenja të Zodiakut

D V

Tri trendet e çizmeve për dimrin e vitit 2021

D V

5 shenjat më besnike të horoskopit, që nuk duan të ia dinë për askënd tjetër pos partnerit

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More