Agjencia Zhurnal.mk.

Përforcohet mbrojtja e konsumatorëve, por shumica ende nuk i dine të drejtat

Shkup, 28 tetor – Në nëntë muajt e fundit janë regjistruar 2300 ankesa, ankesa dhe pyetje nga konsumatorë të pakënaqur. Shumica e tyre janë në fushën e servisit, veçanërisht në produkte teknikisht komplekse si makina larëse dhe celularë. Megjithatë, reagimet e qytetarëve janë të shumta për shërbimet, por edhe për blerjet onlajn, kryesisht përmes shitjeve ilegale në Fejsbuk.

 

Siç thot[ kryetarja e Organizatës së konsumatorëve të Maqedonisë (OKM), Marijana Lonçar Velkova, sistemi për mbrojtjen e konsumatorëve është duke u forcuar, por shumica e tyre ende nuk i njohin të drejtat e tyre.

“Numri i ankesave dhe apelimeve nuk është i papërfillshëm. Ne i përpunojmë ato tek kompanitë që mosmarrëveshja të zgjidhet fillimisht nga njëra-tjetra. Është vullneti i mirë i shitësit, nëse keni blerë një produkt sot, t’jua kthejë dhe t’ju japë një të ri nëse është me defekt. Por nëse ekziston dyshimi se është faji juaj që produkti nuk funksionon, atëherë duhet të shkoni në një qendër shërbimi. Ka një problem me servisuesit – ose konsumatori u drejtohet atyre drejtpërdrejt dhe tregtarët nuk e dinë ose tregtarët nuk mund ta rregullojnë atë derisa të shihet nga servisuesi. Këtu ka shumë probleme. Por ka edhe probleme me produkte teknikisht komplekse si lavatriçe, celular, ku duhet të ketë kartën e garancisë, si dhe shërbimet. Pjesa e dytë e ankesave janë ato që kanë të bëjnë me shitjet online, në fakt shitjet ilegale në Facebook që deformojnë konkurrencën e ndershme të kompanive”, deklaroi Lonçar Velkova para prezantimit të rezultateve të projektit “Zhvillimi i partneriteteve midis shoqërisë civile dhe sektorit të biznesit”.

Në këtë shitje, thekson, nuk dihet se kush e shet produktin, qytetarët janë të mashtruar, nuk e dinë nga kush e kanë blerë.

“Apelojmë që qytetarët të mos blejnë në Fejsbuk sepse më pas telefonojnë, thonë se nuk mund ta kthejnë produktin dhe Inspektorati Shtetëror i Tregut nuk mund të ndërhyjë. Thjesht nuk e ka atë të a.q. kompani që shiste Nutribulet, atlete, marka “fejk” apo ndonjë gjë tjetër”, tha Lonçar Velkova.

Edukimi, megjithatë, vazhdon.

Related posts

Ankesa të shumta për qendrën për punësim në Shkup Veri, qytetarët humbin ndihmën sociale përshkak neglizhencës nga të punësuarit

Z H

Moti sot në Maqedoninë e Veriut

Z H

Senad Ameti kandidat i Lëvizjes Besa për kryetar të komunës së Vrapçishtit

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More