Agjencia Zhurnal.mk.

Norvegjia u kërkon “influencuesve” të nxjerrin në pah se cilat fotografi i kanë retushuar

Një ligj i ri nga Ministria Norvegjeze e Fëmijëve dhe Çështjeve të Familjes kërkon që ndikuesit dhe reklamuesit të nxjerrin në pah se cilat fotografi të postuara në mediat sociale janë retushuar. Ata përpiqen të shtypin idealet joreale të bukurisë.

 

Ligji u miratua në fillim të këtij muaji. Fotografitë që kanë ndryshuar madhësinë e ndonjë pjese të trupit ose strukturës së lëkurës së modelit do të duhet të përmbajnë një etiketë të hartuar nga Ministria e Fëmijëve dhe Çështjeve të Familjes. Pra, kjo do të thotë që zvogëlimi i belit, zmadhimi i buzëve ose “vizatimi” janë të padëshirueshëm.

Kjo do të ndikojë vetëm në fotot e përdorura për qëllime promovuese. Sidoqoftë, ligji përfshin gjithashtu fotografi të ndara nga të famshëm, dmth ndikuesit në platforma të tilla si Instagram, TikTok, Facebook, Snapchat dhe Twitter. Me fjalë të tjera, “hit” janë ato postime nga të cilat ndikuesit bëjnë para.

Kjo nuk është hera e parë që merren masa kundër idealeve joreale të bukurisë. Getty Images ka hequr fotot e retushuara nga baza e të dhënave. Në vitin 2017, Franca prezantoi një ligj që ndalon revistat e modës të botojnë llojin e përmendur të fotografisë.

“Ky ligj është një nga masat kundër bukurisë së rremë. Shpresojmë të japim një kontribut të rëndësishëm në luftimin e ndikimit negativ që ka reklamimi në të gjithë njerëzit, veçanërisht fëmijët dhe të rinjtë”, tha ministria.

Related posts

Krijoni një kulturë pune që ta duan punonjësit tuaj

Xh M

Koston e paguan bosi i Amazon: Ura historike holandeze do të “çmontohet”, që superjahti 500 milionë eurosh i Jeff Bezos të mund të kalojë

D V

Reporterëve uragani nuk u pengonte, kalimtarët e rastit i shikonin të habitur derisa raportonin “midis” erërave të forta

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More