Agjencia Zhurnal.mk.

General Motors shtynë planet e saj të prodhimit të 400 mijë makinave deri në vitin 2024

Çdo prodhues automjetesh ka plane të mëdha për makinat elektrike, ata të gjithë mburren me numrat e prodhimit, dërgesat dhe modelet e reja që vijnë në treg, vetëm për t’u detyruar nga realiteti të gëlltitin krenarinë e tyre dhe të pranojnë se revolucioni i veturave elektrike nuk do të jetë aq i lehtë.

 

General Motors nuk është imun ndaj këtij revolucioni, vetëm në shkurt të këtij viti, drejtoresha ekzekutive e GM, Mary Barra, përshkroi planet ambicioze të kompanisë për të prodhuar dhe dorëzuar 400,000 makina elektrike në vitin 2023 për klientët në Amerikën e Veriut. GM planifikoi të prodhojë 1 milion makina elektrike në vitin 2025 – tani këto plane po përballen me një “përshtatje” të vogël.

GM është e detyruar që t’i shtyjë planet e saj për të paktën edhe 12 muaj tjerë dhe arsyeja nuk janë kufizimet e zakonshme të zinxhirit të furnizimit ose mungesat e çipave. Kompania po lufton me punësimin dhe trajnimin e punonjësve të rinj në fabrikën e baterive në Warren, Ohio, raporton Arena EV.

Sipas deklaratës së lëshuar nga GM, procesi i punësimit dhe trajnimit të 1,000 punëtorëve të rinj po merr shumë më shumë kohë nga sa kishte parashikuar kompania. Prodhimi i baterive filloi në shtator të këtij viti, por vëllimet e prodhimit janë larg kapacitetit të plotë dhe rritja është jashtëzakonisht e ngadaltë.

Në fakt, GM-së po i ecën mjaft mirë, rezultatet e saj të tremujorit të tretë me afro 42.2 miliardë euro të ardhura dhe marzhe të shëndetshme fitimi japin një pamje pozitive. Kërkesa për makinat e saj elektrike është nga çatia deri në pikën që Bolt EV dhe Bolt EUV të mirë të vjetër dhe të besuar jo vetëm që do të qëndrojnë për më gjatë, por do të dyfishojnë numrin e tyre të prodhimit për vitin e ardhshëm.

Por çfarë do të thotë për konsumatorët? Fatkeqësisht, kjo nënkupton kohë më të gjata pritjeje për makina si Equinox EV ose Blazer EV. Pavarësisht prodhimit të Chevy Silverado dhe GMC Sierra të planifikuar për vitin e ardhshëm, mund të mos ketë bateri të mjaftueshme për kapacitetin e plotë të prodhimit – kjo do të thotë një numër edhe më i ulët i veturave elektrike nga ajo sesa kompania kishte planifikuar fillimisht.

Shumë makina të reja janë duke u prezantuar kohët e fundit, por disponueshmëria e tyre shtrihet tashmë përtej vitit të ardhshëm, pothuajse po bëhet një normë që klientët duhet të presin për gati 2 vjet për veturën e tyre elektrike të përzgjedhur. Dy vjet janë një kohë shumë e gjatë në industrinë e makinave elektrike, në dy vjet ato makina nuk do të kenë teknologjinë më të fundit, çmimet e tyre ka shumë të ngjarë gjithashtu të ndryshojnë ndjeshëm.

Related posts

Ofrohen mbi 50 mijë euro për këtë Fiat

D V

Ford do të shuajë markën Fiesta pas 46 vjetësh

Lea Muslija

Toyota Supra e akorduar duket si një peshkaqen

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More