Agjencia Zhurnal.mk.

Drejtori Ekzekutiv thotë se Volkswagen ka ‘parë më të keqen’ nga mungesa e çipave

Drejtori Ekzekutiv i Volkswagenit, Herbert Diess tha për CNN Business të enjten se prodhuesi i dytë më i madh i automjeteve në botë ka “parë më të keqen” nga një mungesë çipi që uli fitimet e tremujorit të tretë.

 

“Ne patëm një tremujor vërtet sfidues”, tha Diess Anna Stewart gjatë një interviste. “Ne kemi furnizim më të mirë [çipa] tani dhe shpresojmë se muaj pas muajsh mund të rritemi”, shtoi ai.

Kompania gjermane, e cila zotëron marka të shumta, duke përfshirë Audi dhe Skoda, tha se fitimi operativ ra 12.1 për qind nga e njëjta periudhë e vitit të kaluar në 2.8 miliardë euro (3.3 miliardë dollarë). Dorëzimi ra me 24 për qind në 1.97 milionë njësi.

Volkswagen (VLKAF) tha në një deklaratë se kriza e çipave kishte “ndikuar në mënyrë disproporcionale” biznesin e saj në Kinë, raporton cnn.

Një mungesë e madhe e gjysmëpërçuesve – çipa të vegjël kompjuterikë të përdorur për të bërë komponentë jetikë të automjeteve, duke përfshirë sistemet e ndihmës së shoferit – ka vonuar prodhimin e automobilave dhe ka detyruar disa fabrika të mbyllen.

Furnizimi i automjeteve nuk arriti të mbajë ritmin këtë vit pasi vendet dolën nga bllokimet pandemike dhe kërkesa e konsumatorëve u rrit, duke i çuar çmimet e makinave të reja dhe të përdorura në lartësi të reja.

Firma konsulente AlixPartners parashikon se mungesa e çipave, së bashku me një sërë mungesash të lëndëve të para, do t’i kushtojë industrisë së automobilave 210 miliardë dollarë këtë vit dhe do të ulë prodhimin e automjeteve me 7.7 milionë njësi.

Stellantis, i krijuar nga bashkimi i vitit të kaluar i Fiat Chrysler dhe prodhuesit francez të automjeteve PSA Group, tha të enjten se mungesa e çipave çoi në një humbje prej 30 për qind të prodhimit të planifikuar tremujorin e kaluar, ose rreth 600c mijë automjete.

Diess tha se pengesat e zinxhirit të furnizimit të Volkswagen do të lehtësohen në muajt e ardhshëm, me përmirësime që priten “tremuaj në tremujor” në 2022. Ai tha se kompania ka “grumbulluar” dhe po punonte për t’i bërë zinxhirët e saj të furnizimit më “të fuqishëm dhe elastikë”.

Diess tha se shitjet e automjeteve elektrike u dyfishuan në krahasim me vitin e kaluar dhe se disa marka Volkswagen do të prezantojë modele të reja elektrike në javët e ardhshme.

Related posts

Alpha Saga, vetura elektrike që me një bateri kalon gati 500 kilometra

D V

Prodhuesi i baterive CATL planifikon të investojë 5 miliardë dollarë në një fabrikë për riciklim

D V

Derisa veturat bëhen elektrike, Toyota ndjek ëndrrën për automjetet me hidrogjen

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More