Agjencia Zhurnal.mk.

Audi RS Q8 i Manhart zhvillon 905 kuaj/fuqi – kushton mbi 67 mijë euro

Audi RS Q8 është një SUV me shumë fuqi dhe performancë të shkëlqyeshme edhe në konfigurimin e fabrikës, por ka gjithmonë nga ata që duan më shumë, kështu që dëshirat e tyre plotësohen nga akorduesi gjerman Manhart Performance.

 

Modeli RQ 900 i Manhart u njoftua nga interpretuesit një vit më parë dhe tani është përfundimisht i disponueshëm për një numër të kufizuar të klientëve.

Audi RS Q8 është mundësuar nga një motor 4.0-litër twin-turbo V8 që jep 591 kuaj/fuqi dhe 800 Nm çift rrotullues, por Manhart i ka rritur me magji ato numra në 905 kuaj/fuqi dhe 1.180 Nm çift rrotullues. Kështu i tejkaloi ofertat nga Mansory, ABT dhe MTM, dhe duhet thënë se kjo është Audi RS Q8 i akorduar i dyti më i fuqishëm. Në vendin e parë është ende kafsha Wheelsandmore me 996 kuaj/fuqi.

Për të rritur fuqinë, Manhart ka riparuar njësinë ECU, ka instaluar marrjen e karbonit Eventuri, ftohësin e tij, përmirësimet e karikuesit turbo, një tubacion sportiv me konvertues katalitikë dhe një transmetim automatik të azhurnuar.

Nuk ka të dhëna të performancës, por është realiste të presësh që RQ 900 do të jetë dukshëm më i shpejtë se modeli standard RS Q8, i cili përshpejton nga 0 në 100 km/h në 3.8 sekonda dhe arrin maksimumin e 305 km/h.

Vizualisht, RQ 900 është shumë më pak delikat se modeli standard. Grafika prej ari zbukuron trupin dhe bën kontrast me detaje të errëta. Komponentët e rinj përfshijnë mbrojtës më të gjerë, një ndarës të përparmë, pragje, një spoiler të pasmë dhe një shpërndarës më të theksuar. Sistemi i ri i shkarkimit prej çeliku të pandryshkshëm vjen me valvola aktive dhe tuba fundorë me diametër 100 mm me fund të qeramikës ose karbonit.

SUV gjithashtu mori rrota të mëdha mata Manhart Classic me rrota të zeza 24 inç me unaza ari, goma 295/30 ZR 24 në pjesën e përparme dhe 355/25 ZR 24 në pjesën e pasme.

Pezullimi i ajrit në fabrikë ulet nga 30 deri në 40 mm, dhe Manhart gjithashtu ofron përmirësime opsionale të sistemit të frenimit për ata që nuk janë të kënaqur me disqet karbono-qeramike Audi Sport.

Brendësia përmban detaje prej ari në panelin e kontrollit, konsolën qendrore, dyert dhe timonin, dhe gjithashtu ka dyshekë Manhart dhe lëkurë të re me fije dekorative.

Manhart do të shndërrojë Audi RS Q8 në Manhart RQ 900 për një shumë të konsiderueshme, 22,500 euro përmirësime të performancës, 24,900 euro komplet trupi, 839,5 euro afishe, 9,900 euro rims, 831,93 euro software pezullimi, 8,437,82 euro sistem shkarkimi dhe një tubacion dhe 29,900 euro përmirësime të brendshme. Në total, 67,409,25 euro pa taksa duhet të ndahen për modifikime.

Related posts

Sa kushton servisimi i një Bugatti Chiron? Vetëm fshesat e xhamit janë 4.000 dollarë

D V

Pse duhet ta përdorni ajrin e kondicionuar në veturë edhe gjatë dimrit?

D V

Kinezët ‘kopjuan’ VW Beetle, mund të paditen nga Volkswagen?

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More